Forum www.purestalker.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Przerobka Clear Sky do Call of Prypiat

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.purestalker.fora.pl Strona Główna -> Dawne forum Stalkera
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
usul
PUREstalker



Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 15:49, 14 Sty 2010 Temat postu: Przerobka Clear Sky do Call of Prypiat

Ostatnio wpadło mi do głowy, aby spróbowac pozamieniac mapy z Zew Pyrpeci z orginalnymi z Clear Skya. Jedyny problem jaki napotkalem, to tylko identyczne nazewnictwo, a tak pozatym wszystko odziwo dziala;))
Aby grac i cieszyc sie mapkami z COP wystarczy, ze wytniesz katalog "mp" z katologu D:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky
i zachowasz(wkleisz) folder, tak abys pamietał gdzie jest;P
Potem kopiujesz katalog "mp" z D:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci
i wklejasz do D:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky.
W taki oto sposób mozemy grac na mapach Call of Prypiat, bez wydawania zbednych złotówek na dodatek, korzystając z tej samej konsoli anty-cheaterskiej i bez zmian, do których trzeba sie na nowo przyzwyczajac;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozan
PUREstalker



Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:54, 14 Sty 2010 Temat postu:

W sumie to dobry pomysl, zeby gladko przejsc z jednej gry do drugiej. Mozemy juz zaczac oswajac sie z mapkami COP, korzystajac nadal z Clear Sky'owej fizyki, broni itd (a w ogole roznia sie obie gry pod tym wzgledem?). A potem, jesli przejdziemy do COP, bedziemy od razu wymiatac =)

Swoja droga jak rozwija sie scena multiplayer w COP? Sa jakies serwery, klany?

PS. Wlasnie cos sprawdzilem - nazwy plikow w folderze mp nie maja znaczenia. Mape mp_pool.db nazwalem sobie basen.db i nadal dziala - moge sie laczyc z serwerami itd. Nazwa jest prawdopodobnie zaszyta gdzies w pliku. Wiec calkiem mozliwe, ze mozna sobie wrzucic mapy z COP nie kasujac normalnych map z CS, tylko inaczej je nazwac, np. mp_COP_firestation.db - chyba, ze nazwy zaszyte w pliku bedakolidowac.

Moglby mi ktos wyslac remize z COP? Spakowana WinRARem ma mniejsza objetosc. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wizard
Weteran



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NT city

PostWysłany: Czw 18:38, 14 Sty 2010 Temat postu:

Ty, zobacz, ja akurat dzisiaj na ten pomysł wpadłem, a tu adriano mi mówi, że ty też na ten pomysł wpadłeś, tylko nie każdemu działa.
Remiza dla Różana:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrzucałem dla Cyklopa, ale sobie poradził


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozan
PUREstalker



Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:09, 14 Sty 2010 Temat postu:

Dzięki Paweł!

Śmiechowa ta mapa. Rzeczywiście nie da się wyjść za mury (przynajmniej tym jednym sposobem który znam) - to duży plus że dopracowali ją pod tym względem. Chyba nawet przesunęli to pianino w bloku Wolności.

Rzeczywiście też jest sporo wejść na dach remizy - dotąd to była moja ulubiona miejscówka której broniłem grając w Wolności, teraz trzeba będzie mieć oczy dookoła głowy.

Widać że dodali trochę obiektów, mapa jest teraz jeszcze mniej otwarta. Z jednej strony to plus, bo będzie więcej bezpośrednich dueli (kosztem noobowskich killów z daleka), ale z drugiej - więcej miejsc w których można się frajersko zaczaić "za rogiem". Sam nie wiem co o tym myśleć.

Ogólnie myślę że możnaby pograć czasem na tej mapce - skoro wszyscy pragniemy odmiany, ale nikt nie chce się rozstawać z Remizą, to może będzie to jakimś kompromisem. Usul, mógłbyś czasem postawić serwer z tą mapką, jeśli dasz nazwę w stylu "Call of Pripyat FireStation" to może co poniektórzy domyślą się ocb i też z nami pograją. A jak nie, to przynajmniej w obrębie PURE możnaby się pobawić na tej mapce.

PS. Sprawdziłem przed chwilą - nie można mieć np. obu Remiz jednocześnie, nawet przy różnych nazwach plików. W sumie w STALKERZE wyświetla się coś takiego jak wersja mapy - szkoda tylko że autorzy z tego nie skorzystali i obie wersje są "1.0" :P Może możnaby to jakoś przerobić w edytorze mapek - po prostu zmienić nazwę/wersję/cokolwiek żeby mapki z CS i COP nie kolidowały ze sobą.

Edit: kurcze, chyba jednak wiecej zepsuli niz naprawili. Z bazy Najemnikow (od strony przejscia) nie da sie juz strzelac w przybudowke, bo dodali jakas glupia blache. Za to po rampie, ktora tez dodali, Wolnosc moze sie cichaczem zakrasc do bazy Najemnikow i fragowac na spawnie. Juz wiem po ktorej stronie bede grywal na tej mapie :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rozan dnia Czw 20:17, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iceman
PUREstalker



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Underground

PostWysłany: Czw 20:33, 14 Sty 2010 Temat postu:

no to sie dzieje, z zchecia zobacze remizowa mape CoPa na CSie. o to chodzilo Hurra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
usul
PUREstalker



Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 21:04, 14 Sty 2010 Temat postu:

Ogólnie po testach, stwierdzam ze Remiza jest najbardziej wartosciowa mapa - najwiecej jest na niej zmian, które napewno zmienia rozgrywke.
Co do pozostalych map nie zauwazylem nic szczególnego, oprócz delikatnego liftingu i postarzenia ok. 5 lat map - mozna zauważyc wieksze drzewa i krzaki;P Wiec proponuje tylko remize.
Czy ktos wie jak/czym edytuje sie pliki .db??
Chciałbym zmienic i przerobic remize, aby dziala bez zadnych kombinacji na Clear Skyu, np pod nazwa mp_firestacionCoP;))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozan
PUREstalker



Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:09, 15 Sty 2010 Temat postu:

Najpierw trzeba je rozpakowac - znalazlem narzedzie:

[link widoczny dla zalogowanych]

ale widze ze obsluguje sie je z linii polecen - jakby co to zmierze sie z tym po poludniu, jak wroce do domu. Co dalej po rozpakowaniu to nie wiem, albo w ktoryms z plikow bedzie mozna zwyczajnie tekstowo cos zedytowac (nazwe/wersje), albo posluzyc sie kolejnym narzedziem - edytorem map zapewne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
usul
PUREstalker



Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Pią 14:06, 15 Sty 2010 Temat postu:

dzieki rozan - przystepuje do pracy. Mam zamiar stworzyc mapke remize z COPa na CS o nazwie mp_firestacionCOP.db i zeby wyskakiwal link do sciagniecia jej, jak ktos jej nie ma;)
jakby co to znalazlem edytora map, modów i innych bajerów
[link widoczny dla zalogowanych]

........
Kurna nie idzie mi, jakis oporny ten edytor, albo ja Evil or Very Mad mam wrazenie, ze albo cos zle robie albo moj system 64x nie odsługuje w pelni tej aplikacji.
Rozan twoj angielski jest lepszy, jak mozesz to wez spróbuj zmienic nazwe i dorzucic linka do auto-loadera, no i spakuj spowrotem do db.Razz

.......
Udało mi sie zmienic nazwe na mp_firestacionCOP:)
Teraz wystarczy ze sciagniesz z stąd [link widoczny dla zalogowanych]
i rozpakujesz z folderu z gra;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez usul dnia Pią 15:10, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozan
PUREstalker



Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:29, 15 Sty 2010 Temat postu:

Troche sie pogubilem. Zmieniles nazwe, ale nadal masz problem z dodaniem linka do automatycznego sciagania z tego co widze, tak? No to w takim razie i tak musze sciagac ten edytor (za 40 minut sie sciagnie) i cos tam pomajstrowac...

Edit:

Kurcze, udalo mi sie spakowac te mapke spowrotem do pliku .db - niby wszystko jest ok bo jak ja probuje rozpakowac rozpakowuje sie pomyslnie, niemniej STALKER w ogole sie nie wlacza kiedy umieszczam ten plik .db w folderze mp - od razu jest crash X-ray'a. Czyli poki co musi zostac tak jak jest - w folderze gamedata. Moze jesli nazwiesz serwer

Kod:
www.jump.fm/NMRTY


(bez http) to ludzie sie zorientuja o co chodzi. Anyway, dobra robota z ta mapa :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rozan dnia Pią 21:40, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyklop.pl
PURE BC2



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:13, 16 Sty 2010 Temat postu:

Hej tu macie mapke z COP (Remiza)przerobioną na CN.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.purestalker.fora.pl Strona Główna -> Dawne forum Stalkera Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin